Zgadzam się z Kolegą, olej w skrzyni DSG 7 potocznie nazywanej suchej należy też wymieniać bo wszystko co nowe musi się po prostu dotrzećc#Hunter pisze: ↑06 sty 2019, 10:07Tak, ale ten olej warto wymieniać. Chodzi o takie jakby przepłukanie tej skrzyni co może usunąć jakieś drobne opiłki itp. Co do tej skrzyni to chyba nikomu nie wytrzymała 200k km. Statystycznie wymaga remontu po 150k km. Jak ktoś pisze że ma ponad 200k na DSG to pewnie ma mokrą skrzynie.elber_2004 pisze: ↑05 sty 2019, 23:05 Dzięki, tak myslalem bo na kazde moje pytanie było albo milczenie (mailowo) albo wicie sie i gadanie ze wszystko wytrzyma spokojnie 250tys km...
No lipa w takim razie pozostaje mi przeszukac internet apropo konstrukcji tego diesla.
Mam tylko pytanko, powiedzieli mi ze ta skrzynia DSG jest "suchą skrzynią: czyli bez wymiany oleju, czy to prawda???
cyt....
''Sama przekładnia DQ200 zalana jest 1,7 litra oleju o specyfikacji G 052 171, zaś w przestrzeni obwodu modułu mechatronicznego krąży 1 litr oleju o specyfikacji G 004 000"
https://www.autoexpert.pl/technika-i-se ... -1,11188,1
Wymiana oleju w samym module mechatroniki nie jest zbyt skomplikowana i można to zrobić samemu
To samo dotyczy nowych silników, które wiele osób też obecnie nie dociera.
Okazuje się, że to duży błąd
Jeżeli Chcemy, żeby silnik służył Nam jak najdłużej zróbcie pierwszą wymianę oleju już po 1,5-2tys.km. a następnie
co 10-15tys.km a nie jak zalecają producenci co 30tys.km