Cześć
Ostatnio szukałem po necie możliwości chip tuningu Karoq 1.5 TSI manual z 2019r.
Z tego co się dowiedziałem da się podnieść moment obrotowy z fabrycznych 250 Nm na około 300 Nm czyli około 20%.
Zależy mi na sprawniejszym wyprzedzaniu, a nie prędkościach maksymalnych.
Czy ktoś w Was wykonywał taki tuning i może podzielić sie odczuciami czy warto? Nie szukam linków do stron serwisów z wykresami, ale realnych opinii użytkowników.
Chip tuning
Re: Chip tuning
Wykonywałem. Też wzrost o ~20% pokazała hamownia. Ja nie zauważyłem żadnej różnicy a żonie póki nie powiedziałem to parę dni jeździła i też nic nie skomentowała. Wg mnie nie warto się bawić w tak nieznaczące wzrosty.
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 26 sty 2019, 15:17
- Samochód: KAROQ AMBITION 1.5 TSI 110 KW (150 KM) 6-BIEGOWA M
Re: Chip tuning
Finalnie i ja wykonałem.
Wg Producenta: 150 KM i 250 Nm
Wg hamowni: 141 KM i 244 Nm
Po chip tuning: 169 KM i 309 Nm
Na razie przejechałem niewiele km, ale autko na pewno lepiej sie zbiera na 2 i 3 biegu od około 2300 obrotów. Na pozostałych biegach pewnie też.
Jadąc autostradą do hamowni spalanie pokazywało mi ~8,5L/100, wracając z tą samą prędkością na tempomacie ~7,9L/100. Nie wiem z której wiało
Teren praktycznie równy.
Wg Producenta: 150 KM i 250 Nm
Wg hamowni: 141 KM i 244 Nm
Po chip tuning: 169 KM i 309 Nm
Na razie przejechałem niewiele km, ale autko na pewno lepiej sie zbiera na 2 i 3 biegu od około 2300 obrotów. Na pozostałych biegach pewnie też.
Jadąc autostradą do hamowni spalanie pokazywało mi ~8,5L/100, wracając z tą samą prędkością na tempomacie ~7,9L/100. Nie wiem z której wiało
