Brak radia internetowego

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
PrzemasCeli
Posty: 117
Rejestracja: 09 wrz 2022, 8:10
Samochód: Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: Brak radia internetowego

Post autor: PrzemasCeli »

Mars pisze: 31 maja 2024, 13:17
PrzemasCeli pisze: 30 maja 2024, 9:54 Kolego mylisz się. to nie jest opcja. Takiej opcji w konfiguratorze nie ma. Skoda "losowo" jednym daje tą funkcję innym nie.
po 2 wg polskiego prawa i przepisów konsumenta, usługa reklamacyjna nie może być płatna - bez konsultacji z klientem o ewentualnej opłacie.
Sam twierdzisz, że takiej opcji nie ma w konfiguratorze, to co chcesz reklamować? A skoro nic się nie zepsuło, to żadne prawo cię nie chroni.
Widzę, ze masz problem ze zrozumieniem, ale ok. Masz prawo do swojego zdania. Radio internetowe to nie opcja, a standard. Mam kilkanaście maili z salonów Skody z każdego chyba krańca Polski z potwierdzeniem, że jest to standard. Do tego prawo konsumenta do reklamacji mówi jasno: Serwis nie może przenieść kosztów reklamacji na klienta - nieważne czy reklamacja jest zasadna czy też nie. W dodatki serwis zanim cokolwiek sprawdził czy też upewnił się do tego jak wygląda sytuacja, wziął się za wymianę podzespołów. Zrobili to samowolnie a teraz szukają winnych ale nie wśród siebie. Samochód nadal nienadający się do jazdy po ich eksperymentach.

Dla Twojej informacji centrala Skody już zajęła się tematem.



Sponsor


Kalinski

Re: Brak radia internetowego

Sponsor

Kalinski
Sponsor


AUTO-PAK

Re: Brak radia internetowego

Sponsor

AUTO-PAK

Mars
Posty: 171
Rejestracja: 09 gru 2023, 4:34
Samochód: Skoda Karoq Sportline, 2,0 TSI.

Re: Brak radia internetowego

Post autor: Mars »

Pewnie masz niską wersję radia. Ja mam Columbusa i jest radio internetowe w standardzie.
HDK ZdZN
Sportline 2,0 TSI.

PrzemasCeli
Posty: 117
Rejestracja: 09 wrz 2022, 8:10
Samochód: Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: Brak radia internetowego

Post autor: PrzemasCeli »

Nie ma niskiej wersji radia. Mam Bolero gdzie też jest radio internetowe.

Mars
Posty: 171
Rejestracja: 09 gru 2023, 4:34
Samochód: Skoda Karoq Sportline, 2,0 TSI.

Re: Brak radia internetowego

Post autor: Mars »

PrzemasCeli pisze: 01 cze 2024, 8:24 Nie ma niskiej wersji radia. Mam Bolero gdzie też jest radio internetowe.
Tak, są "niższe wersje". Bolero jest z mniejszym ekranem niż Columbus i pewnie dlatego obcięli pewne funkcje.
HDK ZdZN
Sportline 2,0 TSI.

PrzemasCeli
Posty: 117
Rejestracja: 09 wrz 2022, 8:10
Samochód: Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: Brak radia internetowego

Post autor: PrzemasCeli »

Tylko Bolero ma funkcję radia internetowego. Wielu użytkowników Karoqa z radiem Bolero ma tą funkcję, w instrukcji od Bolero jest tez ta funkcja opisana. Nie jest to tylko domena Columbusa.

Widzę, że niewiele wiesz w temacie, ale piszesz dla samego pisania. Jeżeli Ciebie temat nie interesuje to zajmij się czymś innym

Mars
Posty: 171
Rejestracja: 09 gru 2023, 4:34
Samochód: Skoda Karoq Sportline, 2,0 TSI.

Re: Brak radia internetowego

Post autor: Mars »

PrzemasCeli pisze: 02 cze 2024, 15:07 Tylko Bolero ma funkcję radia internetowego...
Nie jest to tylko domena Columbusa.
No OK, to jestem ciekawy rozwiązania tego tematu.
HDK ZdZN
Sportline 2,0 TSI.

PrzemasCeli
Posty: 117
Rejestracja: 09 wrz 2022, 8:10
Samochód: Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: Brak radia internetowego

Post autor: PrzemasCeli »

Dziś odebrałem samochód. ASO przyznało się do błędu, że rozmowa o kosztach byłą nie na miejscu. Przeprosili.
Dodatkowo stwierdzili, ze nie wiedzą dokładnie dlaczego niektóre modele mają tą opcję, a inne nie. Nie potrafią wytłumaczyć dlaczego ma komunikat w powiadomieniach aby włączyć przez wifi interenet to przesyłu strumieniowego, skoro nie mam takiej możliwości.
Ogólnie stwierdził serwis jak i ASO gdzie zakupiłem samochód, że chyba jestem pierwszą osobą w Polsce, która to wychwyciła i drążyła temat. Sami będą próbować uzyskać jakieś sensowne info od producenta.

langolier
Posty: 332
Rejestracja: 10 lut 2023, 6:03
Lokalizacja: Łódź
Samochód: Karoq 2023 1.5TSI, DSG, Style + dodatki

Re: Brak radia internetowego

Post autor: langolier »

Wysłałem maila do Skoda Polska w tej sprawie:

Ja, pytanie #1:
"Dzień dobry,
moje auto to Skoda Karoq o nr VIN:
Niestety w moim radiu Bolero nie ma możliwości (opcji) wyboru "radia internetowego" jako źródła dźwięku, mimo posiadania łącza internetowego (np. działa Spotify poprzez Android Auto).
W instrukcji obsługi jedynym warunkiem używania radua "internetowego" jest posiadanie łącza internetowego.
Co mam zrobić by opcja się pojawiła?"

Skoda, odpowiedź #1:
"Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt. Warunkiem działania radia internetowego jest połączenie samochodu z źródłem transmisji danych. Można to zrobić na dwa sposoby:
Zakup pakietu danych w ramach CubicTelecom
Udostępnienie transmisji danych poprzez smartfon - należy włączyć w telefonie tryb udostępniania danych i w Ustawieniach pojazdu wyszukać telefon i się z nim połączyć (jak z routerem WiFi).
Jeśli po udostępnieniu internetu w samochodzie, radio internetowe nie wyświetli się, najprawdopodobniej opcja ta nie jest dostępna w ramach wyposażenia pojazdu. Sugerujemy kontakt z salonem, w którym zakupiono pojazd, aby dopytać o dostępność radia internetowego w tym pojeździe."

Ja, pytanie #2:
Dziękuję za odpowiedź.
W instrukcji obsługi mojego auta radio internetowe nie jest określone jako jakakolwiek "opcja wyposażenia", więc powinno być dostępne także u mnie.
W chwili obecnej poprzez radio działa np. Spotify czy nawigacja Google poprzez Android Auto - czy jest to jednoznaczne z działającym "trybem udostępniania danych"? Jeśli tak, to radio internetowe nie jest u mnie dostępne, co jest naruszeniem rękojmi mojego auta."

Skoda, odpowiedź #2:
"Szanowny Panie,
połączenie telefonu przy pomocy SmartLink nie jest jednoznaczne z udostępnieniem internetu. W załączniku przesyłamy fragment instrukcji obsługi, przedstawiający w jaki sposób połączyć pojazd z źródłem danych. Alternatywą jest zakup danych w ramach Cubic Telecom. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie https://skoda.cubictelecom.com/pl.
Instrukcje obsługi przygotowane przez producenta są ogólne, przystosowane do modelu, a nie konkretnej wersji wyposażenia. W instrukcji obsługi modelu znajdują się opisy wszystkich elementów wyposażenia możliwych do konfiguracji na etapie zamówienia pojazdu.
Jeśli radio internetowe znajdowało się na liście elementów wyposażenia na etapie konfiguracji pojazdu, prosimy o kontakt z salonem, w którym dokonano zakupu, celem wyjaśnienia sytuacji."

Reasumując - "nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobisz ?" :oops: :roll:

PrzemasCeli
Posty: 117
Rejestracja: 09 wrz 2022, 8:10
Samochód: Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: Brak radia internetowego

Post autor: PrzemasCeli »

To spytaj jeszcze po co jest taki komunikat ? Co mamy strumieniować ?

Obrazek

Ogólnie tekst o instrukcji jest do d... bo masz tam podane , że np. że to i tamto to opcja, przy radiu internetowym nie ma tego wyrazu ...

ODPOWIEDZ